منتظران ظهور حضرت حجت عج

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان به مناسبت روز جانباز سخنرانی را ایراد کرد که در قسمتی از آن به انتخابات ریاست جمهوری در ایران پرداخت. زاویه‌ی نگاه سید حسن نصرالله، به انتخابات ایران قابل توجه است:

امروز باید از جانب خود و همه‌ی شما این جشن بزرگ استثنائی بی‌مانند  



امروز باید از جانب خود و همه‌ی شما این جشن بزرگ استثنائی بی‌مانند در جهان سوم و این حضور متراکم و شگفت‌آور مردمی را به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دام‌ظله‌الشریف و ملت عزیز ایران تبریک بگویم. حضوری که از ابتدای صبح همه‌ی خبرگزاری‌های خارجی آن را بیش از انتظار دانستند. همان‌گونه که حضرت سید القائد حفظه‌الله فرمودند: «هر رأیى که شما به یکى از این نامزدهاى محترم بدهید… رأى به جمهورى اسلامى داده‌اید. رأى به هر نامزدى، رأى به جمهورى اسلامى است؛ رأى اعتماد به نظام و سازوکار انتخابات است.» نظامی که برخی می‌خواهند آن را در موضع خصومت و جنگ قرار دهند و آن را دشمن عرب و مسلمانان بدانند و اسرائیل و قدس و پروژه‌های آمریکا و… را فراموش کرده‌اند.

ایران امروز برای همگان و مخصوصاً جهان اسلام نمونه‌ی حضور، مشارکت و انتخابات مردمی است. نگاه کنید، ما امروز صحنه‌ی یک امام، رهبر و ولی فقیه را پیش چشم داریم که بعضی‌ها حتی نمی‌دانند ولی فقیه طبق قانون چه اختیاراتی دارد. یعنی اختیارات بعضی پادشاهان، امیران و رؤسای عرب ما صد برابر ولی فقیه است اما مردم از قوانین اساسی خبر ندارند. در هر صورت: ولی فقیه ایران یک رأی دارد. مثل هر کشاورز ایرانی. مثل هر مسلمان، مسیحی، ارمنی، اهل سنت، فارس، ترکمن و بلوچ فقط یک رأی دارد. می‌اندازد داخل صندوق و مجموع رأی‌ها رئیس‌جمهور، رئیس قوه‌ی مجریه را که در ایران اختیارات بسیار گسترده‌ای دارد تعیین می‌کنند. در هر صورت امیدواریم این جشن‌های مردم‌سالاری دینی همه‌ی کشورهای جهان عرب و اسلام ما را فرا بگیرد.
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۳/۲۵
  • ۲۲۰ نمایش
  • محمد معین آقاشاهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی