منتظران ظهور حضرت حجت عج

رضای خدا

يكشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۵۵ ق.ظ
حضرت موسی علیه‌السلام به خدای متعال عرض کرد: خدایا! مرا به عملی راهنمایی کن که اگر انجام دهم تو از من راضی می‌شوی!

خدای متعال می‌فرماید: رضای من در چیزی است که خوشایند تو نیست و اصلا طاقت آن را نداری!

حضرت موسی بسیار ناراحت و غمگین می‌شود و به سجده افتاده، شروع به گریه و زاری می‌کند و می‌گوید: خدایا! در میان همه بندگانت مرا به هم‌صحبتی خود اختصاص دادی و پیش از من با کسی سخنی نگفتی، اما مرا به عملی راهنمایی نمی‌کنی که مرا به رضای تو نایل گرداند؟
...
خدای متعال فرمود: «أَنَّ رِضَایَ فِی رِضَاکَ بِقَضَائِی» به راستی که رضای من در راضی بودن تو به قضای من است.»

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۴/۰۹
  • ۱۹۱ نمایش
  • محمد معین آقاشاهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی