منتظران ظهور حضرت حجت عج

حدیث قدسی

پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۵۷ ق.ظ

ای‌ داود! به‌ تمام‌ اهل‌ روی‌ زمین‌ من‌ ابلاغ‌ کن‌ و این‌ پیام‌ مرا برسان‌ که‌ من‌ حبیب‌ آن‌ کسی‌ هستم‌ که‌ مرا دوست‌ داشته‌ باشد، و همنشین‌ کسی‌ هستم‌ که‌ با من‌ همنشینی‌ کند، و مونس‌ کسی‌ هستم‌ که‌ با یاد من‌ انس‌ گیرد، و مصاحب‌ کسی‌ هستم‌ که‌ با من‌ مصاحبت‌ نماید، و اختیار کننده‌ و انتخاب‌ کنندۀ کسی‌ هستم‌ که‌ مرا انتخاب‌ کند، و به‌ میل‌ و ارادۀ کسی‌ رفتار میکنم‌ که‌ او مطیع‌ من‌ باشد
هر کس‌ که‌ مرا دوست‌ داشته‌ باشد و من‌ محبّت‌ صادق‌ او را از دلش‌ دانسته‌ باشم‌، او را برای‌ خودم‌ قبول‌ میکنم‌، و چنان‌ حیات‌ و زندگی‌ای‌ به‌ او می‌بخشم‌ که‌ أحدی‌ از مخلوقات‌ من‌ بر او سبقت‌ نخواهد گرفت‌.
کسی‌ که‌ مرا بجوید و طلب‌ کند، مرا خواهد یافت‌؛ و کسی‌ که‌ غیر مرا طلب‌ کند، مرا نخواهد یافت‌
بنابراین‌ ای‌ مردم‌ دنیا! دست‌ از این‌ غرور دنیا بردارید! و دنیای‌ پست‌ و زندگی‌ حیوانی‌ را که‌ در آن‌ بسر میبرید رها کنید، و بشتابید بسوی‌ کرامات‌ من‌، و مصاحبت‌ و همنشینی‌ با من‌ و مؤانست‌ با من‌. و انس‌ بگیرید با من‌ تا من‌ نیز با شما مؤانست‌ کنم‌ و در مح...بّت‌ شما بشتابم‌
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۶/۲۸
  • ۲۴۳ نمایش
  • محمد معین آقاشاهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی