منتظران ظهور حضرت حجت عج

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به برداشت غلط برخی نسبت به مواضع روز گذشته مقام شامخ ولایت اشاره کرد و گفت: این جماعت سال‌ها پیش در محافل خودشان ضمن توطئه‌چینی گفتند اگر با انجام فلان کار پشت رهبری را خالی کنیم ایشان هم مجبورند مثل امام حسن(ع) با دشمن صلح کنند که رهبری همان ایام جواب آنها را خیلی قاطع دادند.




سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در نشست صمیمانه با نفرات برتر کنکور سراسری سال 92 که در سالن شهید رضایی نژاد سازمان انرژی اتمی برگزار شد، گفت: رؤسای جمهور بیچاره آمریکا و اذناب داخلی آنها 35 سال است که خواب چیره شدن بر انقلاب اسلامی را می بینند و هر بار هم هذیان‌هایی می‌گویند که مصداق همان مَثَل معروف ایرانی است که می گوید «شتر در خواب بیند پنبه دانه».

نقدی با اشاره به مقصود امام خامنه‌ای عزیز از واژه نرمش قهرمانانه در سخنان دیروز در جمع پاسداران به همراه برخی از عبارات و مضامینی که قبل و بعد از این عبارت در مورد دشمن فرمودند، اظهار داشت: این سخنان به قدری واضح است که برای هیچ فرد خردمندی هیچ جای تردیدی باقی نمی‌گذارد که از دیدگاه معظم له نه تنها مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمن و نفی کامل حاکمیت امریکا بر جهان با قاطعیت کامل ادامه دارد بلکه روند پیروزی‌های مستمر انقلاب اسلامی بر امریکا در منطقه و در عرصه جهانی ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه تجربه و استدلال منطقی نشان می‌دهد پیروزی‌های ما تا پیروزی نهایی تداوم خواهد داشت، تصریح کرد: اینها همه در بیان دیروز به طور واضح بیان شد. ولی بعضی کسانی که دیروز آقا در بیان خود، آنها را به عنوان واداده و پشیمان یاد فرمودند سعی می کنند واژه نرمش قهرمانانه را از کل سخنان دیروز ایشان جدا کنند و از آن به عنوان تکرار صلح امام حسن (ع) یاد کنند. این جماعت سالها پیش در محافل خودشان ضمن توطئه چینی گفتند اگر با انجام فلان کار پشت رهبری را خالی کنیم ایشان هم مجبور است مثل امام حسن(ع) با دشمن صلح کنند که رهبری همان ایام جواب آنها را خیلی قاطع دادند.

وی سخن مقام معظم ولایت در دیدار با جوانان در مصلّای بزرگ تهران در اردیبهشت ماه سال 79 را یادآور شده که فرمودند: من به شما عرض کنم که امروز دشمن قادر نیست. امروز به برکت ملتِ هوشیاری مثل ملت ایران، به برکت افکار برانگیخته ای مثل افکار ملت ایران، به برکت انقلاب بزرگی مثل انقلاب اسلامی ایران، نه امریکا و نه بزرگتر از امریکا -اگر در قدرتهای مادّی باشد- قادر نیستند حادثه ای مثل حادثه صلح امام حسن را بر دنیای اسلام تحمیل کنند. این جا اگر دشمن زیاد فشار بیاورد، حادثه کربلا اتّفاق خواهد افتاد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین به عدم سوء نیت کسانی که برداشت غلط از مواضع روز گذشته ولایت دارند اشاره و خاطرنشان کرد: این افراد خوب است به پس و پیش کلام هم نگاهی بیاندازند و اگر غرضی دارند هم بدانند که با این خیال‌های واهی نمی‌توانند دل خوش کنند؛ هرچند صلح امام حسن (ع) یک اقدام مقدس، هوشمندانه و الهی است و به آن افتخار می کنیم ولی آن مورد مربوط به روزگاری است که مردم دور و بر ولایت را به خاطر بی بصیرتی رها کردند و سرداری برای مقاومت نمانده بود، نه برای مردم قهرمان، دلاور و بصیر ایران که با همه وجود در صحنه اند و هر جوان بسیجی شان سرداری پا به رکاب برای فتوحات بزرگ است.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج با اشاره به تفاوت ملت امروز ایران و مردم کوفه در زمان امام حسن (ع) بیان کرد: مردمی که جوانانش پیش ما می آیند و برای اعزام به جبهه های دفاع از فلسطین التماس کرده و اشک می ریزند و برای شهادت لحظه شماری می کنند چه شباهتی به مردم کوفه در زمان امام حسن (ع) دارند. ملتی که وقتی شهید احمدی روشن را ترور می کنند جوانانش صف بسته و برای تغییر رشته خود به رشته هسته ای ثبت نام می کنند چه نسبتی با ملت واداده آن روز دارند.

وی آمادگی جوانان بسیجی و حزب اللهی را در سراسر جهان یادآور شده و ادامه داد: امروز ملت قهرمان و بصیر ایران هر جوان بسیجی اش یک سردار بزرگ برای دفاع از ولایت و پیشبرد انقلاب است و می تواند فتوحات بزرگی را میدان داری کند که کافی است امام خامنه ای لب تر کند تا ببینند جوانان حزب اللهی ایرانی، عراقی، لبنانی و سوری چگونه طومار صهیونیسم را در هم خواهد پیچید.

نقدی در پایان سخنان خود با بیان اینکه رژیم امریکا آرزوی تکرار صلح امام حسن (ع) را به گور خواهد برد، اظهار داشت: وقتی امریکا و اذنابش از یک سخنرانی کوبنده، انقلابی و سراسر ضد امریکایی و همچنین امید بخش و مقتدرانه با توسل به یک واژه این طور برداشت می کنند، می توان به عمق شکست آنان از انقلاب اسلامی پی برد. امریکا و اذنابش بدانند تا این ملت هوشیار و فداکار هستند هیچ تحریم و تهدیدی نمی تواند آنها را خسته کرده و از میدان خارج کند.

نفرات برتر کنکور سراسری سال 92 صبح امروز ضمن بازدید از راکتور تحقیقاتی تهران و آزمایشگاه های رادیو داروها در سازمان انرژی اتمی از نزدیک با برخی فعالیت ها و دستاورد های دانشمندان هسته ای کشورمان آشنا شدند.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۶/۲۹
  • ۳۲۵ نمایش
  • محمد معین آقاشاهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی